opisy
   FELIKS # Podobne strony: Opisy , Opisy gg



Kategorie
  Opisy
    Śmieszne
    Anglojęzyczne
    Chuck Norris
    Cytaty
    erotyczne
    Fragmenty Piosenek
    Francusko Języczne
    Graficzne
    Imieninowe
    Interpretacje HWDP
    Miłosne Inne
    Miłość Szczęśliwa
    Miłość Zraniona
    Na Dobranoc
    Na Dzień Dobry
    Na Przeprosiny
    Niemiecko Języczne
    O Świstaku
    Optymistyczne
    Skróty
    Smutne
    Świąteczne
    Urodzinowe
    Wularne
    Wulgarne
    Z Filmów
    Różne


Dodaj Nowy Opis
 
 

Użytkownicy.....
 
ALAN
BLANKA
BOGDAN i BOHDAN
CEZARY
DANUTA
GRACJA
GRAŻYNA
HALINA
IRENEUSZ
JAROSŁAW
LECH i LESZEK
LUCYNA
ŁUCJA
MARCIN
MARIOLA
MIECZYSŁAW
TEOFIL
URSZULA
WŁODZIMIERZ
ZIEMOWIT
 
 
 
Losowe
Fajniejsze  
Nowesze  
od A do Z  
Naj. Wyświetleń  
    Opisy
 
korzystaj z dnia jekby byl ostatni... masz tylko jedno zycie
Czyasz cytaty to znacz ze jestes pstrokaty:)
Boża mądrość i ludzka głupota rządzą wspólnie światem.
RAZ NA WOLCE A RAZ W KLATCE WALCZ WALCZ WALCZ
twoja babcia gwalci cie sztucznym kutasem twojego starego
SpRzEdAm NożE Do zAbIjAnIa CZAssssssu
Gry strategiczne uczą przekupstwa i łapówkarstwa
...kocha się tylko raz...tylko teraz...
Kto rano wstaje ......... Ten idzie po bułki :)
Zycie jest tylko jednno i dlatego musimyn sie uczyc z niego kożystać
Móżdżek mały samochwały
Ja Cię kocham, Ty mnie nie, co Mam zrobić Byś pokochał Mnie?? :(
Real Madryt Zawsze i Wszędzie Mistrzem Będzie
Mental Breakdown...Sadness,Fear,Regret,Emptiness...Has nothing.....:-/
"On wie, że kocham, on wie że rani.. "
Ja to ty, ty to ja...i tak niech bedzie na zawsze!!!:):):)
Najlepszą obraną jest............................atak
ja mam dwieście ty masz dwieście zabawimy się na mieście !
"Z panem po pansku z chamem po chamsku"
jesteś mi rajem , wielką radością -zawsze pozostań moją
Świat nie jest zły,lecz warto wiedzieć że są łzy,bo źli jesteśmy my...
To JuŻ PóŁ RoKu Od ŚmIeRcI JaNa PaWłA II:(
Choć żegnam się z Tobą to jeszcze nie ten czas...
Fickt auch , fickt , fickt dich doch !! Ich kann nicht da !! xD
Jeszcze się taki nie urodził ,co by mi dogodził!!:PPP
a teraz z innej beczki powiedział kot wyciągając śledzia
PrzyjdĄ do mnie więc...obejmij mnie tylko tego jest mi brak =<
...*Nie mogę spać i jeść...a Życie moje...Paranoja utraciło Treść *...
życie to nie bajka nie podrapie Cie po jajkach
Idzie Facet po Górach i Szlak Go Trafił
...:::Prosze o kontakt - wtyczka:::...
Miłość wprawia w ruch gwiazdy
tRuDnO KoChAc BeZ WzAjEmNoScI aLe CzAsEm TrZeBa=(jA tAk mAm=( smutna=(
"To,CoPragnęOsiągnąć(...) zeWszystkichSił,toZobaczyćBogaTwarząWTwarz."
Zapytaj mnie za tysiąc lat czy moze być gdzieś lepszy świat...
Jeszcze jeden dzien w popiol rozpadl sie zanim poznam cieplo marzen...
Serdeczne pozdrowionka dla kogo$ z okazji czego$ :>
Bliska dla bliskich z dystansem do wszystkich!!!
i can`t life without your love:(((
Myśl mysleniem, żebyś myślał zgodnie ze swym sumieniem:P
Nie ma mnie juz umarłam:(
I'm sick and tired
*^* Czasami warto się wstrzymać...=) i pozwolić komuś zatęsknić...*^*
DoPiErO dZiS zRoZuMiAlAm i ZoBaCzYlAm JaK MiLoSc zMiEnIa LuDzI:)
PłaczeKażdyPojedynczyDzieńrnZaKażdąGodzinernKtórejPotrzebujeJakTlen.....
Jedzie Ci Z Japy Jak Świni Spod Jaj!!!!
Koffam MisKi Koffam Ludzi Rochac Nie Bede Szudzi :D:D
Był sobie raz ziomek,który codziennie chodził po kilogram poziomek
Kupie wino - ksiezyc swieci - naplodzimy dzisiaj dzieci...
Jeśli Kochasz, Kochaj Stale...Jeśli Nie, Nie Kochaj Wcale...
 
 
 Copyright © 2008
www.uzbycha.pl

Polecamy: Filmy , Dowcipy , Filmiki , Nowe Teledyski , Kawały , Tapety
0.1109 sekundy